Städa inför helgen!

publicerat i
Hej!
Idag har det varit en rätt så slapp dag. Vi fick ett häfte om regler och lagar inom transport och mekaniker, vi gjorde klart de på en timme, sen hade vi rast fram till lunch och efter lunch fick vi åka hem. Imorgon blir det en lång dag för jag har matte prov omprov/ komplitering. 
Då ska vi först ha genomgång om kapitlet i matten, sen får vi uppgifter att jobba med sen ska vi ha provet.. känns rätt segt, för dom som klarade provet får sluta 11,15 vi slutar vanligtvis 11.15 om vi inte har omprov oså!
Jaja jag fick sluta tidigt idag iallafall.

Jo, jag skrev ju att de var lite knas i förhållandet mellan mig och min kille, men de löser sig igår! Känns skönt att jag berätta lite hur jag kände oså! Allt är iallafall bra nu. Så i helgen ska jag åka till han. 

När jag kom hem från skolan tränade jag ett bra tag, efter de städade jag mitt rum och åt nån jätte god kyckling "gryta" som mamma hade gjort.


Ja jag älskar fårskinn och har en hel del av dom!
Dom är så fina och luktar så mysigt.

Hade så bra! ? 

Kommentera inlägget här :