Syskon relationer!

publicerat i
Hej!
Underbart väder idag känns verkligen som vår nu ihh..! ♡
Hoppas alla har en bra dag idag de e ju fredag!

Idag tänkte jag skriva lite om mina syskon relationer. Jag har 5 syskon nu, mina föräldrar är skilda sen långt tillbaka. 

Jag har inga helsyskon men min storebror är som mitt helsyskon för vi har växt upp med varandra för båda har bott med våran mamma, vi har alltså samma mamma men inte samma pappa. Han är 19 år blir 20 i sommar, och ör världens bästa!

Sen hos min mamma har jag två småsyskon också. En liten kille på 2 år och en liten tjej på 4 år, eller liten och liten dom är rätt stora. Vi har också samma mamma men inte samma pappa men dom är helsyskon, och min mamma bor ihop med deras pappa.

Hemma hos min pappa har jag nu två syskon.
Fick ett till igår, men jag och min pappa har ingen kontakt och vi träffas inte längre. 
Hos pappa har jag en lillebror på snart 6 år, och så den lilla från igår. Min lillebror är halv thai hans mamma är thailändska.

Jag träffar min lillebror som bor hos min pappa, när han är hos min farmor, jag vet inte hur de kommer bli med den lilla jag vill verkligen träffa han nu!  Men kanske får vänta tills den blir runt 1 år då min farmor och farfar kan vara barnvakt. 

Så ser det ut med mina syskon relationer. Min starkaste reaktion är med min storebror! ♡

Och här är jag och min lillebror som bor hos pappa för länge sen:


♡ 《Ha de bäst》 ♡

Kommentera inlägget här :