Smink tips!

publicerat i
Hej igen! 
Tänkte bara skriva lite om en smink produkt som är helt fantastisk! 

Det är ett märke som heter IDUN. De är en foundation som är köpt på apoteket! 
Den är snäll mot huden det är ungefär som en mjukgörande kräm och funkar super för mig, den är tunn och känns absolut inget den är inte kladdig som vissa kan vara! 
Men alla människor är olika och måste hitta rätt produkt för sig själv, men den här funkar super för mig! 

Den är inte heltäckande den har lite täckning, jag har en rätt så slät hy utan acne men för de som har t.ex. mycket acne eller röda ytor kanske skulle hitta nån annan eller köpa nån bra concealer till. 

För olika färger har de olika namn, jag tror jag har den ljusaste i namn Saga 203, men jag har väldigt ljus hy också!

Men kan verkligen rekommendera att testa den här vem du än är i hyn om man frågar på apoteket så brukar dom ha små test på just den här foundationen. 

Som på bilden är det en pump! ♡

Kommentera inlägget här :