Livet är värdefullt

publicerat i
Heej! 
Har inte skrivit på ett tag oså men vart mycket knas. Allt har dock blivit så mycket bättre tack vare en underbar människa, känns så bra att skriva med hn! 
Vart en rätt chill dag idag, först var jag och klara på stan, och jag hittade ett par jeans men hade inte pengar med mig så var tvungen att åka hem och hämta innan stan stängde, pga röd dag, men jag hann så jag köpte dom, helt vanliga svarta men äntligen hittat ett par jeans som passade i längden, brukar vara svårt att hitta då jag inte är så lång, men vart supernöjd!

Nu på kvällen har jag, klara och en till tjej vart hos klara och rökt lite vattenpipa, och sen kom några kompisar till oss så vi var ett par stycken, vi gick och åt pizza och just nu är de bara jag och tjejerna som tar de lite lungt! 
Mysig dag!

Ha så bra, kram på er! ♡

Kommentera inlägget här :