Hej igen efter 5 år!

publicerat i
Hej!
Hittade den här gamla bloggen jag gjorde 2011, hur galet är inte de! Tänkte börja blogga på den igen så jag tog bort mina gamla inlägg så hoppas vi på bättre resultat än de gamla inläggen från 2011! 

Jag är iallafall 16 år snart 17, har typ 5 syskon, kan förklara varför jag skriver typ 5 syskon i ett annat inlägg!

Tänkte berätta lite vad som hänt under dagen idag. Jag vaknade med huvudvärk och illamående så jag stannade hemma från skolan, de vart bättre under dagen dock. Jag hjälpte mamma med små ungarna när hon handlade och sedan åkte vi ner till hamnen och var lite på isen! Vi åkte hem och bakade lite, de vart Peanuts butter cups! Super goda☆ 
Sen tränade jag i ca 1 timme (hemma) ska snart börja på gym istället! 
Så såg min dag ut idag! Ha det bäst! ♡

Kommentera inlägget här :